دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
نشست

حوزه/ نشست صمیمی مدیر عامل بنیاد خیریه راهبری آلاء و مدیر شبکه رادیویی معارف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست صمیمی حجت الاسلام علی دیانی و دکتر مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف بر آشنایی بیشتر و بررسی زمینه های تعامل در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه مخطبان متدین رادیو معارف تأکید شد.

حجت الاسلام علی دیانی، مدیر عامل بنیاد خیریه رهبری آلاء، در این دیدار ضمن بازدید از رادیو معارف در نشستی که با مدیر شبکه رادیویی معارف داشت ظرفیت های متعدد این بنیاد را بیان و به تاریخچه شکل گیری آن اشاره کرد.

وی افزود بنیاد خیریه راهبری آلاء از سال ۱۳۸۸ حرکت خود را بر اساس نگاهی آرمان گرایانه و اندیشهء نظام مند راهبردی توحیدی با حرکتی جهادی، علمی، پویا، درون زا و مردمی بر اساس فن آوری های روز آغاز کرد تا بتواند فعالیت های خیرخواهانه ای را با هدف اثربخش، طولانی مدت و ماندگار شروع و به پیش بَرَد.

حجت الاسلام دیانی بر اساس نگاهی جامع تلاش می کند تا در حوزه های نوین و امور خیر بر زمین مانده با استفاده از اصل خلاقیت و نوآوری، خیر ماندگاری را به ثبت رساند که علاوه بر نقش آفرینی تسکینی، آموزه های بند مدت را برای فعالان امور خیر به یادگار گذارد.

مدیر عامل بنیاد خیریه آلاء در ادامه گفت: مؤسسه بین المللی المرتضی بعنوان یک موسسه فعال در حوزه تربیت طلاب توانمند به منظور ترویج اسلام ناب محمدی فعالیت می کند.

وی اذعان داشت راهبری دانش بنیان امر خیر (خیر ماندگار) در حوزه فرهنگ سازی و ترویج اصلاح مدیریت، آموزش و ایجاد مهارت و غیره فعالیت می کند تا بتواند فعالان نیکوکار و موسسات خیریه را به سوی اهداف متعالی رهنمون سازد.

لازم به ذکر است، آستان مقدس حضرت زینب (س) ، مرکز مددکاری کوثر، مرکز کنترل سرطان ایرانیان، راهبری دانش بنیان امر خیر، مرکز نوآوری آلاء و مرکز سلاله؛ بخشی از فعالیت های بنیاد خیریه راهبری آلاء می باشد.

دکتر مسعود کاویانی، مدیر شبکه رادیویی معارف در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به مهمانان بر آمادگی این رسانه دینی برای شروع همکاری و فعالیت های مشترک تأکید کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام دیانی بهمراه اعضای هیئت مدیره بنیاد خیریه راهبری آلاء از استودیوهای تولید و پخش رادیو معارف بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha